BOTECH GIDA

Hakkımızda

2007 yılında İstanbul’da kurulan Botech Gıda Ürünleri kaliteli ve istikrarlı üretimleri ile çok kısa bir sürede pastacılık dünyasının vazgeçilmezleri arasında yerini aldı. Bugün Botech Gıda son teknoloji makina parkuru ile pastacılık imalat ürünleri ve el yapımı spesiyal ürünleri gibi bir çok alanda geniş ürün çeşidi sunmaktadır.

Çikolatalarının lezzetleri ile fark yaratıyor.

Kategorisinin köklü markası ve ürünlerinde kaliteden asla taviz vermeyen Efes Çikolata Türk damak tadına uygun bir anlayışla uluslararası standartlara uygun en kaliteli hammaddeleri kullanarak işine duyduğu saygı ile müşteri odaklı üretim yapmaktadır.

Bir diğer markası ise adından sıkça bahsettiren Carriba Çikolata, Efes Çikolata kalitesinden taviz vermeden üretim yapmaktadır. Bayi sisteminde Efes Çikolatanın alternatifi olarak görebiliriz.

Botech Gıdanın hızla büyüyen markası Barlo Çikolata ise el yapımı spesiyal ürünlerinin yanı sıra dünyada sayılı olarak üretimi yapılan ve Türkiye’de ilk ve tek yerli üretimi olan dekorasyon çikolata ürünleri üretmektedir.

Kalite ve Gıda Güvenliği Politikamız

  • İşletmemiz ile ilgili tüm kanun, yasal düzenlemelere uymak ve bunu çalışanlarımıza aktarmak,
  • Üretim basamaklarında hammaddeden son ürüne kadar tüm yasal yönetmelik ve diğer yükümlülüklere uymak,
  • Kurulmuş olan kalite/gıda güvenliği yönetim sistemlerini sürekli geliştirmek, iyileştirmek ve yürütülmesi için gerekli iç/dış iletişimin açık, anlaşılır, hızlı çözüme yönelik olmasını sağlamak,
  • Her kademede eğitimli ve bilinçli personel yaklaşımını benimsemek ve uygulamak, Çalışanların kendilerini ve işlerini geliştirebilecekleri çalışma ortamı hazırlamak, iyileştirmelerle ilgili önerilerin uygulanmasını sağlamak, personelin bilgi ve beceri düzeylerinin artırılması yönünde sürekli eğitim faaliyetlerinde bulunmak,
  • Tanımlanmış ve ölçülebilir Kalite ve Gıda Güvenliği Kriterlerine uygun, insan sağlığını tehlikeye sokmayacak müşteri talep ve beklentilerine uygun ürünlerin (pastacılık toz ve krema, çikolata, kokolin , draje ve special ürün grupları) üretilmesini ve müşteriye sunulmasını sağlamak,
  • Tedarikçilerimizi, sistemin ayrılmaz bir parçası ve iş ortağı olarak görmek,
  • Müşterilerimizin ihtiyaç / beklentilerini belirleyerek, gelişen teknolojinin takip edilmesini sağlayarak ve uygulayarak, ürünlerimizin ve hizmetlerimizin sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
  • Karşımıza çıkan riskleri değerlendirerek, yeni fırsatlar yakalamak…